Returnerer

Formular til returnering af produkter

Navn, Efternavn*:

Bestillingsnummer*:

Telefonnummer.*:

Adresse*:

E-mail*:

Bankkontonummer*:

Angiv årsagen til, at du returnerer varen eller fejlen*:

Når jeg klikker på at sende, bekræfter jeg, at jeg har læst og accepterer privatlivspolitikken, og at mine personlige oplysninger vil blive behandlet med henblik på at opfylde anmodningen.

Produktreturnering

Sengetøjsprodukter er klassificeret som varer, der ikke kan returneres. Vi værdsætter dog vores kunder og giver dem denne mulighed på følgende betingelser:


-Den returnerede vare er uåbnet, og den originale emballage er ubeskadiget.

-Varen har en fabrikationsfejl.

-Den returnerede vare er ren.

-Varen skal være ubrugt.


Hvis ovenstående betingelser ikke overholdes, vil varen ikke kunne returneres.


Ved returnering af varen skal der fremlægges bevis for købet: en kvittering eller faktura.


Den købte vare kan returneres inden for 14 arbejdsdage. Kunden er ansvarlig for leveringen af de returnerede varer og skal sikre, at de er forsvarligt emballeret og ubeskadiget. Kunden bærer omkostningerne ved returneringen.


Ved returnering af en del af en ordre vil du ikke blive opkrævet for gaver, der er modtaget under særlige tilbud. Dette beløb vil blive fratrukket det beløb, der refunderes for den/de returnerede vare(r).


Hvis der anvendes en gavekupon under bestillingen, vil pengene ikke blive refunderet i tilfælde af returnering. Ombytning af købte varer er mulig med forbehold af de angivne returbetingelser.


Den returnerede vare skal være emballeret i en beskyttende emballage, f.eks. en pose eller kasse, med følgende adresse påført:


Noreo


Sodybu 7a, 13277, Vilnius, Litauen


Når kureren har leveret varen, vil vores eksperthold inspicere den og afgøre, om den opfylder nogen af de ovennævnte betingelser. Hvis det konstateres, at varen er returneret uden at overholde de angivne betingelser, vil der ikke blive udstedt en tilbagebetaling. Ellers vil pengene for den returnerede vare blive overført til din bankkonto inden for 14 arbejdsdage.


Muligheden for at modtage en defekt vare er meget lille, da den bliver inspiceret af 5 forskellige kvalitetseksperter, inden den når frem til kunden. Men hvis et sådant tilfælde skulle opstå, opfordrer vi dig til ikke at bruge varen og informere os hurtigst muligt. I dette tilfælde vil vi erstatte varen på vores regning.


I tilfælde, hvor fejlen er opstået uden for vores tilsyn og konstateres at være forsætlig, vil varen ikke blive ombyttet eller refunderet.


Hvis du ønsker det, kan du kontakte os direkte vedrørende returnering af varen: e-mail: info@noreo.eu